niedziela, 29 sierpnia 2010

Zaległe kiny

KIN 142 – Biały Krystaliczny Wiatr 28/08/2010

Świat duchowy pomaga mi połączyć korytarze wielu inkarnacji. Zapomniałem, ze życie jest tylko grą, dzięki której rozszerzam swoją świadomość Ten pozornie tak drogi dla mnie świat fizyczny jest tylko środkiem do celu. Wykorzystując siłę Ducha, ucieleśniam dziś spirytualną mądrość. Jestem tu, aby poznać smak szczęścia. Gorycz i codzienne zmagania nie są moim przeznaczeniem

KIN 143 – Niebieska Kosmiczna Noc 29/08/2010

Jeżeli przezwyciężę dumę i otworzę się na swobodny przepływ uczuć, przełamię granice mojego ubóstwa duchowego i materialnego. Dziś uczę się bez zażenowania brać i dawać. Dziś przekształcam w światło wszystkie cienie. Trudności życiowe stwarzają mi najlepsze warunki do rozwoju duchowego.

Brak komentarzy: