niedziela, 29 sierpnia 2010

Fala ziarna

Fala Ziarna pomaga odkryć wrodzone zdolności i uwierzyć we własne siły. DZIESIĄTY dzień pokazuje, co cię ogranicza w życiu. DWUNASTY dzień odsłania wizję celu i uczy, jak omijać pułapki życiowe. TRZYNASTY dzień podpowiada, że powinieneś połączyć intuicje z rozumem, aby wyzbyć się lęku przed światem.Fala Ziarna może okazać się bardzo gorącym okresem, ponieważ skupia dziesięć galaktycznych portali, których Energia może wywołać wielkie poruszenie w twoich osobistych przekonaniach.

Dwunastego dnia przyjrzyj się całej fali i zastanów się, jakie osobliwości wyłoniły się w tym okresie. Co stanowi ich esencję? Wszystko jest ważne – nawet przykre i bolesne odczucia. Mogła je wyzwolić na przykład drobna sprzeczka, strata ukochanego drobiazgu albo spotkanie z konkretną osobą, które przywołało przykre wspomnienia.
Jeżeli nie na wszystko znajdziesz natychmiastową odpowiedź, zdeponuj w swojej pamięci to, czego nie rozumiesz i czekaj cierpliwie na wyjaśnienie. Jeśli zawiesisz w przestrzeni pytanie, wcześniej czy później przyciągnie ono odpowiedź. Powracaj do nurtującej cię tematyki w dni opatrzone tą samą pieczęcią.


Fala ZIARNA


2010.08.30


KIN 144 - Żółte Magnetyczne Ziarno

Dzisiejsze sytuacje nakłaniają mnie do wykorzystania osobistych możliwości. Dziś uwalniam się od ograniczających mnie poglądów i nie pozwalam leżeć odłogiem moim talentom. Do dziś czerpałem jedynie z cudzych doświadczeń, teraz chcę objawić moje własne skarby.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Wiedzmo,
ja oszaleję z tymi Twoimi kinami!!! wczoraj skończyłam pisać o ziarnie! gdybym tego nie miałą w Wordzie, to bym nie uwierzyła! to już kolejny raz! a nawet nie zaglądałąm na Twój blog, bo nadal nie wyrabiam na zakrętach ;-)
we wrześniu powinno wrócić do normy. mam nadzieję że po urlopie jesteś wypoczęta :-)

serdeczności!