poniedziałek, 2 sierpnia 2010

Kin dnia i synchroniczność

Fala WĘŻA


2010.08.03


KIN 117 - Czerwona Kosmiczna Ziemia

Zgodnie z prawem wolnej woli ja sam reguluję wszystkie procesy w życiu i albo zbieram owoce, albo ponoszę klęski.Ja jestem stróżem mojego ogrodu. Ja wyznaczam tutaj porządek. Dziś odnoszę się z pełnym szacunkiem do ludzi. Zadbam też o przyjazne stosunki z rodziną, sąsiadami, znajomymi.

Życie kopie mnie w tyłek i mówi "Rusz się! Już się nasiedziałas i przetrawiłas!" Kin+ horoskop :"Przed Tobą początek nowej drogi, masz szansę zacząć wszystko od nowa. Jesteś gotowy podjąć to wyzwanie. Pamiętaj, że sam kreujesz swoją własną rzeczywistość." i cytat u nieocenionej 2:16 - "Zanim się czemuś oddasz, zawsze jest wahanie, szansa, by się wycofać, zawsze nieudolność.
Przy każdej inicjatywie i akcie tworzenia jest jedna elementarna prawda, której nieświadomość zabija nieprzebrane idee i niezliczone plany:
Że kiedy całkowicie się czemuś poświęcisz, Opatrzność też wykona swój ruch.
Wszystko się wtedy zdarzy, aby ci pomóc, co inaczej nigdy by się nie zdarzyło."
/J.W.Goethe/(http://drugaszesnascie.blogspot.com/)



Brak komentarzy: