poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Fala Małpy

Pozwól Fali Małpy swobodnie przepłynąć przez życie. Dni, które z powodu natłoku wydarzeń wysuną się na plan pierwszy, przyjmij świadomie i zapytaj je: jakie informacje ci przynoszą; jakie impulsy chcą w tobie wyzwolić; co próbują wydobyć na powierzchnię? Charakterystycznym znakiem tej fazy rozwoju jest wysoka wrażliwość. Twoje WSPÓŁCZUCIE dla WSZYSTKIEGO-CO-JEST, będzie teraz wchodzić w rezonans ze WSZYSTKIM-CO-JEST. Fala Małpy uczyni to dogłębnie i jeżeli będzie trzeba, cofnie cię aż do dnia stworzenia wszelkiego życia na Ziemi.



Fala MAŁPY


2010.08.17




KIN 131 - Niebieska Magnetyczna Małpa

Dziś melduje się moja nadświadomość z cudownymi darami. Dzięki niej odkrywam swoją niewinność, opuszczam czystozwierzęcą formę bytu i z lekkością idę przez życie. Moją siłą jest pogoda ducha i ciepło. Przeceniając surowość i powagę, stłumiłem w sobie radość, poczucie humoru i wrażliwość. Dziś wysadzam w powietrze wszystkie ponure światy.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

wysadznie w powietrze ponurych światów to piękna wizja! małpa znów na czasie :-)na blogu Elfki widziałam mapłę, która mi siedzi w głowie od wczoraj - nie wiedzieć czemu.