poniedziałek, 9 sierpnia 2010

kin dnia


Fala ZWIERCIADŁA


2010.08.10



KIN 124 - Żółte Rezonansowe Ziarno

Dziś dostrzegam rozbieżności pomiędzy zdrowym rozsądkiem a poglądami mojego "wszechwiedzącego" Ego. Dziś ćwiczę cierpliwość w stosunku do siebie i najbliższych.
Rzucam nowe nasienie w glebę i pragnę, aby wykiełkowało z niego ......... (wymień marzenie).<
strong> To, co wyrośnie, odsłoni moją prawdziwą naturę. Tylko czy starczy mi zapału do pielęgnowania tego, co zasiałem?
Druga wersja z zapisanym marzeniem w roboczych-)))

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

no ja nie mogę...
już któryś raz w kinach jest coś, o czym pisze. właśnie zaczęłam o ziarnie!

Wiedzmo, mam ochotę Ci coś wysłać, ale musiałabyś się odezwać do mnie na pocztę, bo nie mam Twojego adresu - Twój profil się nie otwiera.

Wiedzma60 pisze...

Już piszę do Ciebie!

Mała Mi pisze...

Jejku... :) ja tę rozbieżność dostrzegam baaaaaaaaaaardzo często... o zgrozu :P

Powodzenia :)