czwartek, 5 sierpnia 2010

Inception - 12. Time



"Dwie i pół godziny seansu mija ekspresowo, a ostatnie pół godziny ogląda się z zapartym tchem i mocno bijącym sercem. Zaś po ostatnim ujęciu wiele osób nie usiedzi spokojnie na miejscu, podczas gdy ich rozgorączkowane umysły będą próbowały uporządkować doświadczenie i zinterpretować wydarzenia, jakich byli świadkami. "
http://www.filmweb.pl/reviews/Skok+stulecia-9881

Pisałam niedawno o książce, że lubię jeli po przeczytaniu myslę i noszę ją w sobie. Tak jest po tym filmie - mam ochotę obejrzeć go jeszcze conajmniej ze 3 razy, po wyjsciu z kina nie ma możliwoci,żeby zająć się czyms innym...mysli się kłębią... uwielbiam taki stan...

1 komentarz:

Mała Mi pisze...

Pisałam tutaj komentarz... i nie ma go :( cholerka...

Film był bardzo dobry :) podobał mi się :) dobry pomysł, dobre wykonanie :) super! I efekty nie naciskały...