niedziela, 6 czerwca 2010

Zaległe kiny

KIN 56 – Żółty Samoistny Wojownik 3 czerwca

Dziś wzmacniam fundament życiowy, odrzucam uległość, obawy i narzucone mi przekonania. Droga ku wolności jest czasami wyboista, a nawet – przy zbytniej brawurze – niebezpieczna. Dziś bez strachu mówię o swoich planach. Aby nie ulec pokusom, bezgranicznie zaufam dziś mojej mistycznej inteligencji. Dziś poznam moje słabe punkty i pozostanę nieprzekupny. Nie chcę być chorągiewką na wietrze.


KIN 57 – Czerwona Wiodąca Ziemia 4 czerwca

Dziś robię długi spacer i wchodzę w kontakt z naturą, zsyłającą mi natchnienie i poczucie odprężenia Dziś nikt nie zaburzy mojego spokoju ani ja nie wprowadzę zamętu do życia innych. Dziś nie będę konfliktowy, nie wyciągnę pochopnych wniosków, nie będę się upierać. Cóż, ja też mogę się mylić.


KIN 58 – Białe Rytmiczne Zwierciadło 5 czerwca

Dziś przekonam się, czy wybrałem właściwą drogę do wolności czy fałszywą. Jeżeli nauczę się wczuwać w położenie innych i patrzeć na siebie oczami wrogów, poznam obiektywną prawdę i znajdę niewidzialny, magiczny kompas. Dziś zbieram informacje o sobie, patrząc oczami innych.

KIN 59 – Niebieski Rezonansowy Wicher 6 czerwca

Dziś zregeneruję moje zwiotczałe ciało, wzmocnię nerwy, zreformuję chwiejne myśli.
Dziś może pojawić się strach, ze kogoś lub coś stracę. Rozterki, męki duchowe, depresje chcą pobudzić mnie do zmiany poglądów. Dziś nie zaskoczą mnie żadne sytuacje, nawet te, które postawią świat na głowie. Dziś nie pozwolę mnożyć się wątpliwościom, lecz świadomie uporządkuję świat zmysłów.

Brak komentarzy: