czwartek, 17 czerwca 2010

kin dnia

2010.06.18



KIN 71 - Niebieska Rytmiczna Małpa

Każdy przełom wywołuje wiele napięć, wzbudza strach, wątpliwości, obawy. Dziś zachowam pogodę ducha i z humorem poddam się fazie przebudowy. Dziś nie dam się wciągnąć w żadne intrygi ani w podstępne knowania. Dziś, zamiast płakać, będę się śmiać. Zakładam strój klauna i tak idę przez życie. Jest to najlepsza recepta na przetrwanie każdego kryzysu.

Jak już kiedy pisałam - pogodziłam się, że wszystko w moim życiu dzieje się po cos i we własciwym czqasie, w związku z tym nie mam się co buntować...Przykład? moja nowa praca wymaga ode mnie systematycznosci, drobiazgowosci i pedantyzmu...co jak co, ale drobiazgowa ani pedantyczna nigdy nie byłam, systematyczna bardziej, ale też do popracowania ( od słomianego zapału gdzies na drugą stronę skali)...

Miłego weekendu tu zaglądaczom!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

są kiny! są :-)



Dziś nie dam się wciągnąć w żadne intrygi ani w podstępne knowania.

hough.

Wiedzma60 pisze...

Dla Ciebie wszystko!