niedziela, 20 czerwca 2010

kin dnia

KIN 72 – Żółty Rezonansowy Człowiek sobota 19 czerwca

Dziś mnożą się zbiegi okoliczności. Napięte sytuacje zmuszają mnie do sprecyzowania mojej postawy i podjęcia śmiałych decyzji. Dziś nie da się lawirować. Pozbycie się bagażu przeszłości oznacza reorganizację i nowy porządek. Siłą woli przekreślam ostatecznie przeszłość i zaczynam patrzeć przed siebie Czuję, jak nowy duch przenika moje ciało i zmysły.


KIN 73 – Czerwony Galaktyczny Wędrowiec niedziela 20 czerwca

Dziś nadaję nowy kształt mojemu sposobowi myślenia. Przezwyciężam blokady wewnętrzne, pragnienie izolacji, pokonuję zapory stworzone pod wpływem strachu. Dziś katapultuję się na WOLNOŚĆ" Muszę jednak uważać, by pęd ku wolności nie przerodził się w fanatyczne lub rewolucyjne działanie. Nie będę powielać błędów przeszłości. Dziś chcę wnieść do życia radość .


KIN 74 – Biały Solarny Mag poniedzialek 21 czerwca

Dziś moim drogowskazem jest serce. Siła serca pomaga mi znaleźć wyjście z impasu. Jeżeli wyłączę serce, zostanę sam na placu boju, wpadnę w pułapki Ego i poniosę straty. Dziś nie będę wyszukiwać tysięcy argumentów, by zagłuszyć głos sumienia. Dziś liczy się lojalność, a wspiera mnie mądrość serca.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

niech mądrość serca będzie z nami i z nami :-)

podoba mi się to katapultowanie na wolność.

dobrego dnia, Wiedzmo :-)

Anonimowy pisze...

miało być z nami i w nas, a wyszło po chińsku ;-))

Mała Mi pisze...

Od siły woli, przez wolność po serce :) nieźle :) to dobre dni chyba, hm? :)

Wiedzma60 pisze...

Coraz lepsze!