niedziela, 27 czerwca 2010

Fala wichru

Fala Wichru stawia wszystko pod znakiem zapytania i zachęca do dokonania wielu korzystnych zmian w życiu.

KIN 79 – Niebieski Magnetyczny Wicher 26 czerwca

Dziś przystępuję do rozwiązania tego co od dawna czeka na rozwiązanie. Ja sam doprowadziłem do sytuacji w jakiej obecnie jestem i tylko ja mogę ją zmienić. Dziś nie zrażą mnie niepowodzenia. Wiem, ze proces odnowy może przebiegać dość burzliwie. Dziś wszystko stoi pod znakiem zapytania.


KIN 80 – Żółte Biegunowe Słońce 27 czerwca

Dziś boski promień oświeca mojąswiadomosc i pomaga mi bezboleśnie odejść od tego co nie służy mojemu rozwojowi. ŚWIATŁO i CIEŃ są normalnym zjawiskiem w życiu. Świat sprzeczności pomaga mi opowiedzieć się, po której stoję stronie. Dziś ja sam interpretuję Chrystusowy program. Nic nie jest mi narzucone z góry. W życiu zawsze dostaję to, co sam wybiorę.

Brak komentarzy: