piątek, 12 lutego 2010

Kin dnia



Fala WOJOWNIKA


2010.02.13



KIN 206 - Biały Spektralny Łącznik

Dziś wyrzucam z pola uczuć to, co je najbardziej zaśmieca. Ciekawość i chęć wypróbowania różnorodnych pomysłów naprodukowały wiele odpadów także w sferze moich myśli. Dziś uwalniam się od poczucia winy i innych ciężarów duchowych. Moje Ego musi dziś odstąpić od nierealnych pomysłów. Dziś przeciwstawiam się swojemu zakłamaniu i uwalniam ciało emocjonalne spod okupacji Ego.

Chyba w dobrym momencie zaczęlam...
po ostatnim maratonie lekturowym mam mętlik w glowie prawdę mówiąc...na dodatek mam wrażenie, ze wszystkie moje pomysly ktos już zrealizowal, a ja nie jestem w stanie wymyslić niczego nowego...umówilam się dzisiaj na wspierającą rozmowę - mam nadzieję na motywającego kopa, bo to co czuję zaczyna pachnieć jakimi stanami depresyjnymi... wiem ,że po euforii przychodzi dolek, ale mam zamiar przeciwdzialać! nawet w snach cos takiego się pojawia - nie mi się co jakis czas mieszkanie - w ostatnim snie było strasznie brudne, ze sladami zalania...desperacko próbowalam je posprzątać, ale nie moglam...potem pojawily sie moja Mama i Matka Chrzestna i okazalo się,że przywiozly mi MEBLE!!! zapchalo to mieszkanie tak,że nie moglam się ruszać...wszędzie szafy, szafeczki, sekretarzyki, obudzilam się przerażona...

Dzisiaj laduję akumulatory podwójnie, bo jeszcze idę na spotkanie scraperek, później spotykam się przyjaciólką i skosztuję kuchni w Dobrej Karmie!

Brak komentarzy: