niedziela, 10 października 2010

Zaległe

KIN 184 – Żółte Biegunowe Ziarno

Dziś zastanowię się co nowego chciałbym zasiać w moim życiu aby poczuć się szczęśliwym i bogatym. Dziś nie będę radzie się mojego EGO, które dba tyiko o własne wygody i nie zważa na dobro innych. Dziś uwolnię się od strachu i starych przekonań zagradzających mi drogę do sukcesu. Dziś zdaję się na boskie prowadzenie i wiem ze dostanę to wszystko czego rzeczywiście potrzebuję.

KIN 185 – Czerwony Elektryczny Wąż

Mój instynkt pomoże mi wycofać się z niebezpiecznych sytuacji i ryzykownych przedsięwzięć. Dziś sprecyzuję podejście do cielesności intymności oraz seksu i odkryję dlaczego tak bardzo tęsknię za ciepłem i bliskością ludzi. Dziś przestanę się wstydzie swojej płci, wyglądu i pozornego ubóstwa. Dziś na nikim tez nie będę się mścił za moje niepowodzenia. Dziś zabieram się do pracy nad sobą.

Brak komentarzy: