poniedziałek, 18 października 2010

Zaległe

KIN 190 – Biały Galaktyczny Pies - 15 października

Moje myśli, emocje i czyny krążą dziś wokół miłości.
Przestaję czuć się wykorzystywany, zdradzany, poniżany, niechciany. Dziś pojmuję ze nie jestem niczyją ofiarą. Nielojalność zdrada niewdzięczność – to tematy nad którymi muszę popracować. Dziś rozprawię się z narzekaniem, oschłością i egocentryzmem. Tak bardzo pragnę miłości, ale czy potrafię dać miłość innym.


KIN 191 – Niebieska Solarna Małpa - 16 października

Dziś robię zdecydowany krok naprzód i zaczynam cenić poczucie humoru i lekkość. Dziś nie obrazę się ani za słowa prawdy ani za uwagi, ani za żarty. Dziś uwalniam się od pesymizmu, powagi, niezdecydowania i od wszystkich ponurych światów, które sam powołałem dożycia.


KIN 192 – Żółty Planetarny Człowiek - 17 października

Dziś biorę odpowiedzialność za siebie i nie obwiniam nikogo za moje porażki życiowe. Dziś nie będę walczyć z tym co sarn stworzyłem. Zamiast igrać z losem, zaczynam zmieniać go w świadomy przemyślany sposób. Dziś spróbuję ulepszyć to co jako pierwsze wyprowadzi mnie z równowagi.

Brak komentarzy: