czwartek, 3 lutego 2011

Uczę się...



W przypadku, gdy firmy zarabiają kosztem klientów oraz pracowników muszą się liczyć z tym, że tracą lojalność. Gdy firma nie szanuje klientów musi się liczyć z tym, że może on już nie powrócić, gdy znajdzie inną firmę, która go lepiej potraktuje. Podobnie może być z utratą dobrych pracowników, którzy nie czując się dobrze w danej firmie mogą uciekać i szukać pracy gdzie indziej.

W takiej sytuacji warto rozpatrzeć taką strategię, by budzić coraz to większą lojalność i tym tematem zajmują się autorzy ekonomiści. Opisują oni przedsiębiorstwa, gdzie relacje zbudowane są na lojalności zarówno pracowników jak i przedsiębiorców.


Opisują również programy lojalnościowe, osiągnięcia liderów w tej dziedzinie, porażki firm gdzie brakło lojalności, oraz zarządzanie lojalnościowe, czyli tworzenie firmy, w której przewagę uzyskuje się za pomocą lojalności.


Nabywam nowych umiejętnosci... dokładnosć, cierpliwosć, wręcz perfekcja i drobiazgowosć - to cechy, których do niedawna nie posiadałam prawie wcale... ale to się zmienia-)))

Brak komentarzy: