niedziela, 26 września 2010

Zaległości

KIN 166 – Biały Planetarny Łącznik 21/09/2010

Dziś odkrywam wiele paradoksów w moim życiu. Dziś przestaję faworyzować jednostki i zaczynam respektować wolę innych. Nie będę zabiegać o poklask, aprobatę i uznanie z zewnątrz, lecz pozostanę takim, jaki jestem, a niejaki powinienem być. Dziś powracam do swojej prawdziwej twarzy.

KIN 167 – Niebieska Spektralna Ręka 22/09/2010

Dziś uwalniam się od pozy i dzięki temu znajduję wspólny język z ludźmi. To, co uzdrowię w sobie, zostanie automatycznie uzdrowione u moich najbliższych. Dziś nie obrażę się za słowa prawdy, wypowiedziane pod moim adresem. Dziś staję się misjonarzem, który wszystkich zbawia i uzdrawia. Jestem tu, aby ulepszyć siebie i świat, w którym żyję.


KIN 168 – Żółta Krystaliczna Gwiazda 23/09/2010

Dziś dostrzegam owoce moich starań i wiem, jak osiąga się spokój i harmonię. Wiem, ze jestem kochany i potrzebny. Dziś uczę się żyć na nowo, nie raniąc uczuć innych .Dziś odczuwam radość i spokój. Mój nastrój udziela się innym.

KIN 169 – Czerwony Kosmiczny Księżyc 24/09/2010

Wiem, że nie mogę spocząć na laurach, bo tak wiele jest jeszcze do zrobienia. Dopiero, kiedy zaprowadzę całkowity ład w swoim wnętrzu, będę zdolny do pracy w kolektywie. Dziś zrobię coś dla środowiska oraz wejdę we współbrzmienie z naturą.Dziś pożegnam się z egoizmem, dumą i uporem. Nie chcę być sam wśród ludzi. Chcę żyć w tym świecie, a nie tylko pochodzić z tego świata.

Fala Psa wnosi do życia mądrość głosu serca i pomaga uwolnić się od obcych programów. DZIESIĄTY dzień pokazuje, jak przekształcić swoja świadomość i uporządkować świat myśli. DWUNASTY dzień objawia, jak ważne jest w życiu zaufanie, otwartość i wiara we własne siły. TRZYNASTY dzień informuje, że z pomocą siły ducha pokonasz poczucie osamotnienia i swoje bezpodstawne lęki.

KIN 170 – Biały Magnetyczny Pies 25/09/2010

Moja nieświadomość odbierała mi wciąż nadzieje i kazała płakać w poduszkę. Dziś uwalniam się od emocjonalnych dramatów przeszłości i zaczynam żyć od nowa. Dziś prześwietlam związki rodzinne i stosunki z innymi ludźmi. Dostrzegam, że nie jestem sam z moimi zmaganiami, lecz mam do pomocy innych. Dziś udowodnię swoją emocjonalną dojrzałość i zmienię nastawienie do ludzi.


KIN 171 – Niebieska Biegunowa Małpa 26/09/2010

Radość i pogoda ducha są magnesem przyciągającym do mnie ludzi. Ode mnie zależy, czy pogrążę się w smutku i będę sam, czy też zaakceptuję radość i otworzę się na otoczenie. Dziś zastanowię się, jakie zajęcie przyniosłoby mi wewnętrzne zadowolenie. Dziś nie czuję się ani męczennikiem, ani ofiarą. Wyrzucam z serca żal, smutek i urazy do innych. Dziś jestem wesoły, lekki i beztroski jak dziecko.

Brak komentarzy: