niedziela, 19 września 2010

Fala Ziemi mnie uziemiła - dosłownie i w przenośni...

mam tydzień wymazany z kalendarza... dopadło mnie przeziębienie, ale takie na maksa z zaległosciami i remanentem za wszystkie czasy... idzie ku lepszemu na szczęscie...


Zaległe kiny:
KIN 160 – Żółte Samoistne Słońce 15/09

Dziś chodzi o moje własne dobro i jednocześnie o dobro ogółu. Dziś oświeca mnie Świadomość Chrystusowa. Dziś wyzbywam się zawiści i wyciągam rękę na zgodę. Kierując się miłością i doświadczeniem życiowym, wnoszę słońce nie tylko do mojego domu, ale i do środowiska, w którym żyję.

KIN 161 – Czerwony Wiodący Smok 16/09

Dziś poskramiam moje Ego i robię właściwy użytek z prawa wolnej woli. Dziś kieruję się uczuciami, które nie pozwolą mi nikogo zranić. Duma i upór zaogniają tylko konflikty i przynoszą nowe problemy. Dziś zastanowię się, co oznacza słowo kompromis.


KIN 162 – Biały Rytmiczny Wiatr 17/09

Dziś wkracza do mojego domu "najwyższy organ kontroli". Dziś siła Ducha wygładzi wszystkie nierówności i wskaże mi złoty środek. Dziś żyję TU-I-TERAZ' Nie żałuję tego, co minęło i nie oczekuję niczego od przyszłości Niech się dzieje.Tak osiąga się spokój wewnętrzny.

KIN 163 – Niebieska Rezonansowa Noc 18/09

Dziś pokonuję światy braków i zaczynam cieszyć się tym, co mam, zamiast zadręczać się, że czegoś nie mam. DZJŚ niczego nikomu nie zazdroszczę. Dziś zastanowię się, czego mi w życiu brakuje i dlaczego jeszcze tego nie mam? Czy to, czego pragnę, rzeczywiście zapełni pustkę i da mi poczucie spełnienia?

KIN 164 – Żółte Galaktyczne Ziarno 19/09

Życie stwarza mi wiele dogodnych możliwości zdobycia tego, czego pragnę z czystego serca. Dziś zastanowię się, czy osiągnięcie celu zależy od mojej woli, czy też od umiejętności współpracy z innymi. Dziś zapytam najbliższych, jak według nich wygląda idealna rodzina i co chcieliby zmienić w domu?

Brak komentarzy: