niedziela, 5 września 2010

Zaległe

KIN 149 – Czerwony Rytmiczny Księżyc Sobota 4 wrzesnia

Znaleźć złoty środek – to znaczy zaprowadzić równowagę wewnętrzną Dzisiaj przemawia moja podświadomość, której nie słyszy mój rozum. Dziś zachowam spokój i nie będę o nic zabiegać. To co zbędne (choć według mnie takie ważne), wyprowadza mnie najczęściej z równowagi. Dziś odkryję co spędza mi sen z powiek.


KIN 150 – Biały Rezonansowy Pies Niedziela 5 wrzesnia

Dziś na scenę wkracza moje Niższe Ciało (emocjonalne mentalne i fizyczne). Dziś poskramiam swoje emocje i odcinam się od życiowych dramatów. MIŁOŚĆ – to słonce i deszcz, bez których nie może wzrastać moje ziemskie ziarno. Śmiech i łzy są gwarantem zdrowego rozwoju. Dziś jestem wyrozumiały dla siebie i otaczam miłością bliźnich.

Brak komentarzy: