niedziela, 5 grudnia 2010

zaległe

KIN 240 – Żółte Rytmiczne Słońce sobota

Dziś Alfa i Omega stabilizuje moją drogę i wygładza to, czego ja nie widzę.
Dziś ogarnę wzrokiem moje marzenia i wybiorę z nich to, co korzystne dla wszystkich. Dziś odkryję siłę bezwarunkowej miłości i z jej pomocą zaprowadzę porządek w moim życiu . Dziś sprowadzę na Ziemię moją wybujałą wyobraźnię, spojrzę trzeźwo na życie, znajdę złoty środek i zdam egzamin z dojrzałości.


KIN 241 – Czerwony Rezonansowy Smok Niedziela

Jak mogłem wdrożyć swoje wizje do życia, skoro nie dysponowałem wystarczającąsiłą woli? Boska manna wciąż spada z nieba. Nie ma ciężkich czasów. Dziś nie będę narzekać na los i nie popadnę w zniechęcenie. Dziś otoczę "matczynym" ciepłem ludzi słabszych i niczego nie pozazdroszczę silniejszym. Dziś odkrywam w sobie "kobiecą" wrażliwość i staję się czuły dla innych.

Brak komentarzy: