wtorek, 27 lipca 2010

Zaległe - miałam wolne!

KIN 107 – Niebieska Elektryczna Ręka 24 lipca

Ruch jest p odstawą zdrowego bytu. Kiedy działam, wiem, że żyję. Pęd ku wiedzy nie pozwala mi zatrzymać się w miejscu. Zanim zrobię następny krok, najpierw dokończę to, co wcześniej zacząłem. Dziś załatwię drobne sprawy, opatrzę lżejsze rany, aby nabrać wiary we wrodzoną zdolność uzdrawiania. Dziś liczą się czyny Przestaję dreptać w miejscu. Zaczynam od uporządkowania świata wyobraźni.


KIN 108 – Żółta Samoistna Gwiazda 25 lipca

Każda wewnętrzna dysharmonia rujnuje moje zdrowie i powoduje choroby. Ja sam wywołuję wszystkie zaburzenia. Dziś niczego nie zrobię na siłę, lecz pozostanę taki, jaki jestem. Tylko tak wyjdą na jaw moje zalety oraz słabości i wady. Stan mojego ciała zdradza mój nastrój wewnętrzny. Im bardziej kocham swoje ciało, tym szybciej regenerująsię moje siły. Dziś zadbam tez o wygląd zewnętrzny.

KIN 109 – Czerwony Wiodący Księżyc 26 lipca

KREW jest fizycznym nośnikiem siły życia Żyje tylko to, co płynie. Dziś wprawiam w ruch wszystko, co się zastało i wiem, że rozruch może okazać się bolesny. Dziś odświeżam swoją pamięć, stawiam pytania, a odpowiedzi udziela mi życie. Nic nie dzieje się bez przyczyny.

KIN 110 – Biały Rytmiczny Pies 27 lipca

Moja operatywność równoważy bieg życia. Dziś nie ugnę się pod ciężarem emocji. Miłość jest siłą, która równoważy każdą przeciążoną masę. Dziś zrewiduję podejście do ciała i seksu oraz przestanę odmawiać sobie tego, co przyjemne. Seks nie jest grzechem, lecz boskim darem – źródłem życiodajnej energii. Moje ciało mentalne, emocjonalne i fizyczne wskaże mi, co muszę zharmonizować wżyciu.

1 komentarz:

Karolka pisze...

tak dużo kinów na jeden dzień? czy to na zapas?;)