poniedziałek, 5 lipca 2010

Kin dnia

Fala WICHRU


2010.07.06


KIN 89 - Czerwony Spektralny Księżyc

Dziś uwalniam się od wyrzutów sumienia i fałszywej pokory. Nie dbam już o zaspokojenie ambicji EGO, lecz patrzę, co jest uczciwe i dobre dla ogółu. Moja krew jest bankiem informacji. Choroby krwi wskazują na brak koncepcji na życie: anemia - na poczucie bycia złym, postawę tak - ale; niedociśnienie - na defetyzm - to nic nie da; nadciśnienie - na brak chęci wyrwania się z dramatów emocjonalnych.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

ciekawa jestem na co wskazuje niedociśnienie, bo ja mam całe życie 90/60, moja mama i siostra też.

Mała Mi pisze...

Nie każda pokora jest fałszywa, wiesz?
:)

Ale tak uwolnić się od wyrzutów sumienia... super...

Anonimowy pisze...

hej!
u Ciebie też zeżarło komentarz! ale numer :-)
bo Twój u mnie zniknął i chciałam Cię zapewnić, że to się dzieje samo. myślałam że tylko u mnie tak...