poniedziałek, 5 lipca 2010

Zaległe kiny

KIN 85 – Czerwony Rezonansowy Wąż 2 lipca

Dziś zostaną wytrącone na powierzchnię wszystkie szkodliwe osady. Dziś znajdą ujście wszystkie zatruwające mnie myśli. Mój stan fizyczny odzwierciedla stan mojego ducha. Wszystko, czego dokonuję, zależy od mojej siły. Dziś kieruję się instynktem, który podpowie mi jak zebrać siły.


KIN 86 – Biały Galaktyczny Łącznik 3 lipca

Wszystko o co walczę żywi się moją energią. Dziś zaprzestaję walki, godzę się z każdą zmianą. Odrzucam przykre wspomnienia przełamuję śmiertelny strach, uwalniam się od ciężaru (wymień go) i z lekkością wyruszam w dalszą drogę. Dziś nie zrażą mnie trudności – albo je rozwiążę albo wybiorę nową drogę. Co dają mi kłótnie, procesy sądowe nieprzespane noce i walki wewnętrzne. Mój przeciwnik śpi spokojnie, a ja zadręczam się i cierpię. Dziś robię porządek w moich myślach.

KIN 87 – Niebieska Solarna Ręka 4 lipca

Dziś biorę odpowiedzialność za swój stan psychiczny i zaczynam zbierać siły Jak mogę czuć się rześki i zdrowy, jeśli karmię się goryczą i wciąż piję "truciznę1"? Każda dolegliwość na płaszczyźnie fizycznej, umysłowej i emocjonalnej objawia mi moje zaślepienie. Dziś wyłonią się niezabliźnione rany, które trzeba pilnie uzdrowić. Dziś opatrzę tez rany partnera i bliskich. Dziś jestem doskonałym lekarzem.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

ojej...
aż mi ciarki przeszły po plecach. skąd te Twoje kiny wiedzą o czym ja ostanio myślę ...!