niedziela, 11 lipca 2010

zaległe kiny

KIN 93 – Czerwony Biegunowy Wędrowiec

Przestrzeń życiowa jest sceną, na której tworzę swoją rzeczywistość. Tu robię decydujące cięcia, tu stwarzam nowe wypaczenia. Nie jestem jednak sam na scenie, ze mną grają też inni – raz lepsi, raz gorsi aktorzy. Dziś odkryję, kto jest reżyserem. Czy nie marnuję czasem talentu, zamknięty w cudzym teatrze? Dziś zmierzę, jak przestronna jest moja scena życiowa Moje ciche zamiary zdecydują o moim jutrze.


KIN 94 – Biały Elektryczny Mag

Siła serca nie podlega prawom wymyślonym przez ludzi Im silniejsza jest moja wiara, tym pewniejsze jest moje jutro. Moje myśli krążą dziś wokół miłości, moja wola sprzężona jest z wolą serca Intencje serca mają potężną moc oddziaływania na przebieg wszystkich spraw w życiu, przyspieszają nadejście sukcesów Dziś rozjaśniam ciemności umysłu , wnosząc tam światło i miłość.

Brak komentarzy: