niedziela, 30 maja 2010

zaległe

KIN 51 – Niebieska Krystaliczna Małpa Sobota

Oczyszczone pola uczuć i myśli stwarzają optymalne warunki do wypróbowania nowych trendów. Dziś stawiam na komunikatywność. Nie boję się, że kogoś urażę i sam nie będę skłonny do urazy. Choć mówienie prawdy w oczy boli, zawsze jednak zmierza ku pojednaniu. MIŁOŚĆ jest najsilniejszą magią w życiu. Dziś staję się szamanem, który zdejmuje wszystkie uroki i klątwy. Dziś znajduję receptę na szczęście. Z lekkością odrzucam to, co się przeżyło i niczego nie żałuję.

KIN 52 – Żółty Kosmiczny Człowiek Niedziela

Moje człowieczeństwo wyraża się w tym, co myślę, mówię i czynię. Dziś robię użytek z prawa wolnej woli. Otwarte wyrażanie woli jest wyzwaniem numer jeden. Dziś przygarniam do siebie moje Ego i przedstawiam je mojej świadomości. Wola nasycona Światłem Chrystusowym wie, jak zresocjalizować krnąbrne Ego. Dziś nie kieruję się złością, lecz mądrością. Dopiero kiedy przebaczę sobie, zdołam przebaczyć innym. Wszyscy jesteśmy dziećmi SŁOŃCA! Nikt nie jest lepszy ani gorszy!

Brak komentarzy: