środa, 12 maja 2010

Fajna stronka www

" Dziękuję za:

*bałagan, który muszę posprzątać po imprezie -
bo to oznacza, że mam przyjaciół;
*podatki, które muszę zapłacić -
bo to oznacza, że jestem zatrudniony;
*trawnik, który muszę skosić, okna, które trzeba umyć i rynny, które wymagają naprawy -
bo to oznacza, że mam dom;
*ubranie, które jest troszeczkę za ciasne -
bo to oznacza, że mam co jeść;
*cień, który patrzy, kiedy pracuję -
bo to oznacza, że jestem na słońcu;
*ciągłe narzekanie na rząd -
bo to oznacza, że mamy wolność słowa;
*duży rachunek za ogrzewanie -
bo to oznacza, że jest mi ciepło;
*panią, która siedzi za mną w kościele i drażni mnie swoim śpiewem -
bo to oznacza, że słyszę;
*stosy rzeczy do prania i prasowania -
bo to oznacza, że moi ukochani są blisko;
*budzik, który odzywa się każdego ranka -
bo to oznacza, że żyję;
*zmęczenie i obolałe mięśnie pod koniec dnia -
bo to oznacza, że byłem aktywny. "


http://www.strefa22.com/

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

dziękuję za to, że u mnie wpracy wszyscy się kłócą, bp to oznacza, że mam pracę :-) jeszcze... ;-))

Anonimowy pisze...

* w pracy

Wiedzma60 pisze...

Dziekuję za to ,że jesteś Emmo!