niedziela, 23 maja 2010

kin dnia

KIN 44 – Żółte Wiodące Ziarno Sobota 22/05

Tylko to, co zakwitnie, może wydać w przyszłości owoce. Dziś dostaję od życia wskazówki, jak pielęgnować moje gwiezdne ziarno. Dziś zobaczę, jak wzmocnić fundamenty wiary i jak wyrazić na zewnątrz swoje zdolności i piękno wewnętrzne. Dziś nie oczekuję niczego od innych, lecz sam zabieram się do pracy. Tylko tak poznam s woja prawdziwą wartość i wyzbędę się wszystkich kompleksów.


KIN 45 – Czerwony Rytmiczny Wąż Niedziela 23/05

Dziś dokonuję selekcji i zaczynam działać według planu. Odrzucam wygórowane ambicje, dumę i fałszywy upór, aby nie przeciążać ciała i nie nadwerężać siły życiowej. Dziś wygładzam drogę do celu. Kiedy zaakceptuję siebie takim, jaki jestem, będę mógł pokochać i zaakceptować innych.


KIN 46 – Biały Rezonansowy Łącznik Poniedzialek 24/05

W polu dzisiejszych sił puszczam wolno.... (wymień kogo lub co). Dziś odcinam się od "zwierzęcych" popędów i przybliżam się do moich boskich zalet. Dziś uwalniam się od ciężaru przeszłości, bo tylko tak przełamię bariery w stosunkach międzyludzkich. Dziś dostaję potężne wsparcie z góry. Jestem wdzięczny losowi i ludziom za ich pomoc.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

,,gwiezdne ziarno" zaczyna kiełkować w mojej wyobraźni...hm...
czasem jestem jak sroka, która zbiera świecidełka na innych blogach i wszystko zanosi do swojego gniazda :-)

dobrego tygodnia dla Ciebie!

Wiedzma60 pisze...

Bogatych łowów!