piątek, 14 maja 2010

Kiny na weekend - będę zdala od kompa

KIN 37 – Czerwona Spektralna Ziemia Sobota 15 maj

Dziś jestem gotów wymazać ze starych programów mój własny niechlubny udział.Dziś porządkuję otoczenie i usuwam odpady zatruwające nie tylko moje życie, ale całe środowisko.Dziś wymazuję ze świata astralnego tchórzliwe myslokształty, które sam stworzyłem.Dziś wchodzę we współbrzmienie z naturą i nie wyrządzę krzywdy żadnemu ziemskiemu stworzeniu.


KIN 38 – Białe Krystaliczne Zwierciadło Niedziela 16 maj

Dziś mam możliwość ujrzenia siebie we wszystkich swoich odbiciach i poznania ciemnych stron charakteru. Dziś widzę siebie bez żadnego upiększania – bez retuszu, bez makijażu, bez mydlenia oczu. Dziś prześwietlona zostanie każda moja mysi i ogólne tło pola myśli. Dziś robię remanent w samoświadomości.


A przede mną spotkanie w sobotę z cudowną osobą i katowicka Noc Muzeów.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

tchórzliwe myślokształty - dobrze powiedziane

wekenduj się w muzeach, tylko wróć szybko, bo nie będę wiedziała jak dalej oczyszczać swój umysł :-)