wtorek, 17 marca 2009

wieści

Własnie obejrzałam "PS. Kocham Cię" - chyba dobrze, bo wypłakałam cały stres, strach i niepewność, z którą muszę się mierzyć ostatnio. Jeszcze doszła do tego zmiana w pracy, którą postrzegam jako bardzo niesprawiedliwą, a o której dowiedziałam sie dzisiaj rano.... dosyć udawania twardej, przynajmniej przed samą sobą..... jutro c.d. badań - mam nadzieje,ze juz nic nie zmieni wyznaczonego terminu, bo zaczynam być zmęczona czekaniem na termin...chciałabym mieć to za sobą.... sorry za smuty...

żeby nie było - mój horoskop dalej jest dziwnie zgodny...
RYBY20 lutego - 20 marca
To czas przełomu i przemiany. Możesz porzucić stare wzorce i zacząć żyć po swojemu, swoim własnym rytmem. To także czas zagłębienia się w sprawy duszy.

1 komentarz:

rudlis pisze...

Trzymam kciuki aby Ci się wszystko poukładało :)))

Na kolejne spotkanie nalezy przynieś parawanik na dwa zdjęcia, mozna go zrobić z podkładek pod piwo. Ozdabiamy go z dwóch stron (łączymy na zawiasach). Zostawiamy wolne miejsce na dwie fotki.
Jak znajdę gdzieś jakiś kurs jak się to robi to Ci podam.
Wiem, że taki kurs jest na forum scrappasion.