poniedziałek, 9 marca 2009

Ostatnie zajęcia w Metrum

Odbyły sie własnie w ten weekend, został nam wyjazd na trening intrapersonalny, superwizja i koniec kolejnego etapu. Ciekawe,ze tematem zjazdu oprócz etyki - była profilaktyka wypalenia zawodowego..... mówiłam,ze wszystko sie splata? od po-wolnych warsztatów Marcina, przez artykuły w Zwierciadle - wszystko wskazuje na to,ze mam zwolnić...mój organizm aż nadto dobitnie mi to pokazał....robiliśmy też "niewystandaryzowany test projekcyjny", pokazujący jak ludzie nas postrzegają - baaaaaaardzo dające do myślenia....dobra - zabieram sie za rajony poniedziałkowe / dla niewtajemniczonych - rajony to wojskowe dyżury sprzątania, a w poniedziałek, bo w związku z moją nieobecnością w domu, a wzmożoną obecnością synów - opłaca sie sprzątać dopiero w poniedziałek.../

Brak komentarzy: