piątek, 6 marca 2009

49 rzeczy do zrobienia przed 50tką

bez ładu i składu, jak mi przychodziło do głowy:
1. zrobić wszystkie potrzebne badania i zabiegi,zeby wyzdrowieć - zrobione
2. zrobic album "Mapa życia" update 12 sierpnia 2010 - prawie skończony
3. odwiedzić Marzenkę w Berlinie - byłam 30.08 d0 3.09.2009
4. i zaliczyć całodniowy pobyt w Hammanie zrobione
5.skończyć szkołę trenerów zrobione 24 kwietnia
6.znaleźć ko-trenera zrobione 21 maja
7.urządzić mieszkanie w swoim stylu w trakcie stale jeszcze...
8.. "wyprowadzić" synów na swoje - zrobione 23 marca
9. sprawiać sobie codzienne małe przyjemności - jestem w trakcie
10. i udokumentowac je zdjęciem przez kolejne 365 dni do urodzin - troche kuleje to postanowienie,bo zapominam w ferworze dnia
11. zrobić scrapy/ramki swoim bliskim update 12 sierpnia 2010 zapomnialam o tym...
12. otworzyc dodatkowe konto oszczędnościowe zrobione
13. zaplanować hucznego Abrahama zaplanowane, zrealizowany.
14. regularnie odbywać po-wolne spacery / z psem lub sama/ weszły w rytuał dnia - ostatnio po wiosennym lesie , letnim, jesiennym i zimowym...
15. i po-wolne biesiady z przyjaciółmi done
16.przeczytać 2 książki z zupełnie innej dziedziny niż dotychczas zrobione - odkryłam fajną pisarkę
17. pójść do teatru - http://katowice.dlastudenta.pl/teatr/artykul/Jesus_Christ_Superstar_pod_golym_niebem,36081.html zrobione
18. zaliczyć szkolenie Mariusza /zmienili termin i nie wiem, czy uda mi się pojechać/ jadę w sierpniu 24-26!
19. nauczyć sie robić sushi - umiem 10/06
20. rozwinąć swojego bloga o scrappingu - pracuje nad nim
21. stworzyć swoja muzyczną liste wszechczasów ciągle się rozrasta...update 12 sierpnia 2010
22. pójść do filharmonii na koncert / Gershwin, Ravel lub Bach/ zrobione
23. zabrać Mamę do Częstochowy zrobione 25/07/2010
24. raz w miesiącu odwiedzać muzeum/wystawę/happening zrobione=wiecka tradycja
25. spędzić noc pod gołym niebem Sylwester? w lecie nie wyszło...update 12 sierpnia 2010 - dzisiaj będę obserwować perseidy
26. zdobyc bilety na U2 - niestety się nie udało, w zamian zakupiłam najnowszy album
27. kupić ekskluzywny komplet bielizny update 12 sierpnia 2010 - skleroza
28. rzucić wianek w noc świętojańską zrobione
29. czarować nowie księżycowe w trakcie
30. spalić mapę marzeń 10 marca zrobione
31. zrobić nową mapę marzeń 26 marca - zrobione
32. spędzić wakacje w ruchu i zwiedzaniu chocby weekendowym zrobione
33. zapuścić włosy w trakcie /juz prawie-)))update 12 sierpnia 2010 - zrobione
34. regularnie jeżdzić na rowerze / min. 2x w tyg./ niestety dopiero jesienią, na razie lekarz zabrania - na wiosnę dopiero!update 12 sierpnia 2010 - zrobione
35. brać udział w warsztatach scrapowych regularnie bywam na spotkaniach
36.i wyzwaniach scrapowych na forum
37. odwiedzić Anielski jarmark http://www.podroze.pl/wyprawa/relacja/lanckorona-miejsce-gdzie-zatrzymal-sie-czas,331/ update 12 sierpnia 2010 - czeka na realizację
38. oddać PCK wszystkie ciuchy, którym nie załozyłam od roku - załatwione, update 12 sierpnia 2010 parokrotnie
39. pojechac do Kasi na wieś - update 12 sierpnia 2010 nie udalo się...
40. nauczyc sie obsługi aparatu w telefonie - zrobione
41. i zrzucania zdjęć na kompa - zrobione
42. zrobić sobie medytacje na sen na MP3 zrobione
43. rzucić palenie - na razie ograniczyłam mocno
44. dopracować autorski warsztat update 12 sierpnia 2010 caly czas dopracowuję...
45. znaleźć warsztaty z archetypów - update 12 sierpnia 2010 - nie znalazlam, ale wiele przeczyttalam i nauczylam się na ten temat.
46. nauczyć się photoshopa - zlodziej czasu, cieszę sie tym co mam!
47. zorganizować superwizję dla siebie i Mateusza - nie zmiescilismy się w wyznaczonym terminie...
48. być dobrą dla siebie - jestem.
49. zorganizować babski comber dla przyjaciółek - done

do uzupełnienia ....na razie nic nie przychodzi mi do głowy..... wpisane dzisiaj, bo dzisiaj mam 49 urodziny........szok!!!
uzupełniłam - niektóre pozycje będą czekac pełen rok, żebym je mogła odhaczyć...być moze jeszcze cos pozmieniam, ale na razie niech tak zostanie...

edit - 22 grudnia - musiałam sobie przypomnieć! duzo się udało...
update 12 sierpnia 2010 - cóż - co wyszło to wyszlo-)))

Brak komentarzy: