czwartek, 2 lipca 2009

Czytam!

Utonęłam w lekturach, w głowie mi się miesza, ale niedosyt rośnie... mam nadzieję poukładać sobie wszystko...

Po siedmiu siedmioletnich cyklach, skończony jest cały cykl czterdziestu dziewięciu lat. Po tym rozpoczyna się w pięćdziesiątym roku życia zupełnie nowy rozdział. Mamy rzeczywiście jeszcze raz szansę zaczęcia od nowa, teraz jednak w "wyższej oktawie" rozwoju. Także po pięćdziesiątce stoją przed nami zupełnie nowe zadania, które trzeba spełnić.

Dostałam ten tekst wczoraj od pewnego młodego człowieka, którego coś postawiło na mojej drodze, Mektub, jak powiedziałby Alchemik...

"Kiedy przeszłość wreszcie od ciebie odejdzie, uwolnij się[...] i rozpocznij resztę swego życia. Z wielką radością!" Elizabeth Gilbert "Jedz, módl się i kochaj"

I jeszcze to http://soczewkafresnela.blogspot.com/2009/07/droga-krzyzowa.html w blogach obserwowanych, znaki wala drzwiami i oknami....

Brak komentarzy: