wtorek, 26 kwietnia 2011

Synchroniczność - z porannych wykopalisk sieciowych...


Dziś dostrzegam, że mam wszelkie cechy, talenty i możliwości potrzebne do realizacji pracy mojego życia.
http://www.zdrowa-dusza.com/

Nigdy nie będzie lepszego momentu niż teraz. Zawsze będzie trudno rzucić wszystko, zerwać się z wygodnego łańcucha i zrobić wreszcie to, o czym wcześniej nie mieliśmy odwagi nawet mówić. Złapać ją za rękę i biec, bez względu na to, co zostawimy za plecami. Na wszelki wypadek spalmy wszystko, powrót i rozterki absolutnie nie wchodzą w grę. Potem będziemy wysyłać pocztówki, z tych wszystkich miejsc, do których nigdy nie mieliśmy dotrzeć...
http://diestl.blogspot.com/

No i wczorajsze przeglądanie notatek z Progressteronu - czas na kolejny krok we własciwym kierunku...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

,,Dziś dostrzegam, że mam wszelkie cechy, talenty i możliwości potrzebne do realizacji pracy mojego życia.ę + bardyo na cyasie, bo dyis jestem w pracz pierwsyz dyie} po đwitach.