poniedziałek, 1 listopada 2010

Zaległe

KIN 205 – Czerwony Planetarny Wąż 30 października

Moja dojrzałość życiowa odzwierciedla się w tym, jak żyję. Moja strona racjonalna oferuje mi wiedzę teoretyczną, natomiast intuicja daje mi praktyczne wskazówki poprzez zmysły i ciało To, co jest niezbędne do zachowania umiaru, podsuwają mi moje przeczucia. Równowagę osiągnę tylko wtedy, kiedy pokocham swoje ciało, dom, pracę, ludzi, środowisko.


KIN 206 – Biały Spektralny Łącznik 31 października

Dziś wyrzucam z pola uczuć to, co je najbardziej zaśmieca. Ciekawość i chęć wypróbowania różnorodnych pomysłów naprodukowały wiele odpadów także w sferze moich myśli. Dziś uwalniam się od poczucia winy i innych ciężarów duchowych. Moje Ego musi dziś odstąpić od nierealnych pomysłów. Dziś przeciwstawiam się swojemu zakłamaniu i uwalniam ciało emocjonalne spod okupacji Ego.


KIN 207 – Niebieska Krystaliczna Ręka 1 listopad

Dziś sam jestem swoim lekarzem. Dziś przypatrzę się moim przekonaniom i usunę ze świadomości to, co skostniałe. Wiedza i doświadczenie połączone z intuicją stanowią o poziomie inteligencji. Dziś nie będę przeceniać rozumu, lekceważyć doświadczeń życiowych, zagłuszać podszeptów intuicji. Dziś rozpoznam, gdzie zrodziły się największe dysproporcje. Dziś uwalniam się od wewnętrznych oporów.

Brak komentarzy: