wtorek, 29 grudnia 2009

Czerwona koperta


Kazdego roku to robie.

I calym sercem polecam!

Recepta na pelne zdziwienie:

Wez czerwona koperte i kartke papieru.

Na kartce napisz cele w czasie dokonanym

(wedlug SMARTA: Cel konkretny, prosto okreslony,

mierzalny, zalezny tylko od Ciebie,osiagalny, realny,

w czasie dokonanym z wytyczona data, okreslony pozytywnie)



Zapisz cala kartke okreslajac cele

na przykladna styczen, luty, kwiecien, lipiec, wrzesien)

Mozesz odrobine podniesc standarty ale bez przesady.

Pamietaj, ze musi to byc realne.Wloz kartke do koperty i zaklej.

Powies na choince.Jak bedziesz rozbierac choinke schowaj koperte tak,

zebys znalazl ja na Wigilie 2010r.Ja otworzylem swoja i jestem delikatnie mowiac w szoku! Kazdego roku zapisuje cele i o czesci z nich zapominam. To, co czytam po roku przechodzi w calosci moje oczekiwania. Cala zabawa polega na nieswiadomej checi osiagania ich a okazje i szanse wykorzystujesz za kazdym razem. To wspanialy prezent dla siebie samego pod choinke.:)Wspaniałego 2010!

Mariusz Szuba




To zamiast Nowowrocznych życzeń... mam czerwoną kopertę z ubiegłego roku - działa! Teraz zabieram czerwone koperty dla uczestników Sylwestra.


Jeszcze o czerwonych kopertach tutaj: http://haniashen.blogspot.com/2008/01/czerwone-koperty.html , ale to póxniej na Chiński Nowy Rok!

Brak komentarzy: