wtorek, 7 października 2008

Koncentracja

Klarują się różne kierunki mojej działalności - musze się skoncentrowac i podzielić czas między wszystkie,żeby nic nie utracic i niczego nie spaścić w międzyczasie. Musze się przede wszystkim skoncentrować w pracy na pracy - jakkolwiek to brzmi.... skończyłam praktycznie porządkowanie realnej strony egzystencji - pamiatki uporządkowane, porządki w szafach , szufladach , pawlaczach - zrobione, przestrzeń życiowa oczyszczona - teraz tylko naprzód...
i tak - pozostał mi tylko remont kuchni w dniach 16-20 października i bede mogła sie skupić...a mam na czym - studia podyplomowe, angielski, kurs psychologii, praca, narzędziownia, mapa życia.../patrz blog równoległy/. Muszę to dobrze rozplanować, bo jeszcze zycie prywatne wypadałoby gdzieś umieścić....

1 komentarz:

daijoji pisze...

Hihi :-))) Czyli dobrze myślałam, że jesteś najbardziej aktywną kobietą, jaką znam :-))) To po prostu super!!! Bardzo lubię taki tryb życia, bo im więcej mamy do zrobienia, tym więcej znajduje się czasu. Powodzenia i buziaki :-*