sobota, 18 kwietnia 2009

Brenna!

Era zablokowała mi transfer/ 3 dni słuchałam radia przez inetrent i przekroczyłam limit.... mając dotychczas stacjonarny internet - nie przyszło mi do głowy cos takiego.../, w domu w ogóle nie moge pracować w internecie, w pracy brakuje czasu.... nie wiem jak bedzie z zasięgiem w Brennej, ale mam nadzieję wieczorem popracowac nad zdjęciami i mapkami do albumu....oprócz pisania pamietnika z treningu oczywiście!
Nie wiem na ile bedzie podobny do tego przestawionego tutaj http://www.psychologia.org/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=44,
ale już nie popełnię błędu z treningu interpersonalnego,ze nie notowałam na gorąco i mnóstwo mi umknęło.....

i jeszcze horoskop:
RYBY20 lutego - 20 marca
To czas zakończenia trudnej sprawy. Możesz więc cieszyć się i bawić. Korzystaj z tej chwili najlepiej jak potrafisz, byle z głową, żeby nie żałować.

Brak komentarzy: