sobota, 27 grudnia 2008

RYBY20 lutego - 20 marca
Rozpoczyna się nowy etap życia. Warto wykorzystać poprzednie doświadczenia. Może pojawić się poczucie winy związane z kobietą. Warto przyjrzeć się temu uważnie.


Rok osobisty_Dziewiąty rok Zakańczanie. Dobry czas na zamykanie i dokańczanie spraw, które nie dają nam radości. Przyglądamy się temu co dokonaliśmy i robimy bilans. Rozstajemy się. To czas kiedy najchętniej pozostajemy sami ze swoimi myślami. Często oddajemy się swojej pasji.

Święta, święta i po świętach!
Spotkałam wczoraj Ducha Przeszłości jak u Scrooge'a - mojego pierwszego chłopaka, znajomość z którym zaważyła na wszystkich moich związkach z mężczyznami....odnalazł mnie po 32 latach....pogadaliśmy, potem jeszcze sms-owaliśmy długio w noc, miałam czas pomyśleć i definitywnie zamknąć pewien rozdział w życiu, emocjach , wspomnieniach....

Dzisiaj nów - będę pisała plan na 2009 - mam Kalendarz Wyzwania Coelho ze specjalnym miejscem na plan/na ostatnim zjeździe w Metrum tez rozmawialismy o pisaniu takich planów - wszystko sie pięknie splata....

Brak komentarzy: