wtorek, 25 listopada 2008

Znaki

Jak tu nie wierzyć - w ubiegłym tygodniu nie podpisalismy aneksu do umowy, bo cos tam...pojechaliśmy dzisiaj i jestem właścicielką tego cudeńka! O takim myślałam do prezentacji szkoleniowych, żeby był wydajny, a niewielki i lekki....udało mi się trafić w te 10 minut, w których był w ofercie, bo natychmiast ich zabrakło.....w koszcie raty mam dostęp do inetrnetu - super!

http://gadzetomania.pl/2008/05/14/hp-2133-mini-note-dostepny-oficjalnie-z-windows-xp/

Teraz bedę polowała na kamerę!

1 komentarz:

daijoji pisze...

Grażynko, cudny sprzęt kupiłaś, gratuluję!!! :-))) Nie będzie mnie przez parę tygodni, chciałabym więc życzyć Ci wszystkiego, czego tylko sobie zamarzysz. Aby spełniło się na Święta i na Nowy Rok. Całuję mocno i dziękuję, że jesteś Mamusią Chrzestną mojego nowego bloga :-) Do zobaczenia! paa :-* :-)