środa, 4 maja 2011

Kalendarz Majów


SPEKTRALNY MIESIĄC: 2 maja – 29 maja Spektralny miesiąc wprowadza na Ziemię siły porządkowe, które oczyszczają teren, zaczynając od podstaw.
http://bytzbiorowy.pl/showthread.php?56-Kalendarz-Maj%F3w


To tak w ramach synchronicznosci - kiedy szuka sie czegos zupełnie innego i znajduje cos korespondującego z teraźniejszoscią...

Jestem w trakcie porządków - skończyłam z szafą ubraniową, wyselekcjonowałam książki do oddania/sprzedania/wymiany, zostały mi szuflady, regał z przydasiami craftowymi i kuchnia.... w planach też malowanie okien i scian - chciałabym w takim razie skończyć 29 maja i wtedy też będzie podsumowanie...


A tak przy okazji...

Gdy Sprzątamy i porządkujemy nasze mieszkanie, wprowadzamy ład i porządek w otaczającej nas materii. Bywa często tak, że mimo wszystkich naszych działań nie czujemy się do końca komfortowo, coś jest nie tak jak być powinno. Dobrze jest wówczas oczyścić sferę energetyczną, z emocji jakie zostały nagromadzone przez cały tydzień.
Najprostszym sposobem jest użycie dymu z białej szałwii - uznawanej przez Indian za święte ziele.
Jak możemy to zrobić?
Kup suszoną szałwię - można ją nabyć w sklepach ezoterycznych. Kiedy już Twoje mieszkanie jest posprzątane , zapał szałwię i rozpocznij "okadzanie" tak aby twoje kroki kierowały się od prawej do lewej w stronę drzwi. Okna muszą być zamknięte. Gdy wykonujesz tę czynność, wizualizujesz rozpuszczanie wszystkich złych energii. Dokładnie okadź kąty, tam właśnie gromadzi się jej najwięcej. Gdy zakończysz rytuał wywietrz dobrze całe mieszkanie. Zapal sobie białą świecę i pozwól jej się wypalić do samego końca. Dobrze wykonany rytuał, daje się odczuć szybko, nawet osobom, które odwiedzą nas w tak oczyszczonym rytualnie mieszkaniu.

http://twojeprzeznaczenie.pl/Rytualy-magia.html i nie smiać się proszę-)))

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

ja też niedawno robiłam segregację w szafie. te ciuchy to się chyba same rozmnażają ;-))

Dominika Czapska pisze...

Ja mam z Peru takie drewienka "palo santo". Nasz znajomy szaman wyczuł u nas jakąś złą energię w mieszkaniu i kazał to palić i "odkadzać" mieszkanie. Kupiliśmy to w Peru w sklepie takim jak dewocjonalia:). Pachnie żywicą. Wierzę, że pomaga. Szałwii też spróbuję:). Pozdrawiam