piątek, 30 kwietnia 2010

Kin na następne dni

KIN 22 – Biały Solarny Wiatr 1 maja

Dziś konfrontuję moje ambitne zamiary z wolą serca. Wszystkie zmagania tracą swoje znaczenie. Dziś nie dam się nikomu sprowokować. Wiem, jak zakończyć stare spory i jak dojść do porozumienia z partnerem, rodziną, kolegami w pracy, sąsiadami. Dewizą mojego życia staje się czystość zamiarów, prawda i lojalność.
9
dzień

KIN 23 – Niebieska Planetarna Noc 2 maja

Dziś doceniam to, co zdołałem osiągnąć w życiu. Wszystkie moje braki wynikają z przesadnej ostrożności i wewnętrznych zahamowań. Dziś nie boję się wyzwań, jakie stawia mi życie. Zachowam spokój i wykażę dużo cierpliwości do siebie i ludzi. Dziś zmienię stare przyzwyczajenia i bez pozy zewnętrznej zacznę brać i dawać. Dziś nikomu niczego me zazdroszczę i nikomu fałszywie nie sprzyjam.
10
dzień

KIN 24 – Żółte Spektralne Ziarno 3 maja

Dziś wyrzucę z siebie to, co obciąża moje sumienie. Przełamię stare bariery, wyjdę ludziom naprzeciw, zadośćuczynię wszystkie krzywdy. Dziś nie będę ukrywać tego, co myślę i czuję .
11
dzień

KIN 25 – Czerwony Krystaliczny Wąż 4 maja


Dziś otwieram się na sygnały dawane mi przez ciało
Dziś poznam jego mowę, nie przeoczę żadnego znaku i nie zlekceważę żadnego symptomu. Dzisiaj zrewiduję sposób odżywiania i zastanowię się, co dają mi szkodliwe nawyki.
12
dzień

KIN 26 – Biały Kosmiczny Łącznik 5 maj

Dziś uśmiercam to, co szkodzi mojemu zdrowiu i zatruwa atmosferę w domu, w pracy i w środowisku, w którym się obracam. Życie jest jak rzeka. Nic nie stoi w miejscu. Wszystko przemija, aby zrobić miejsce nowemu prądowi. Dziś wrzucam w wir rzeki życia to, do czego chorobliwie się przywiązałem. Uwalniam się od zaślepienia i przestaję faworyzować jednostki. To, co kiedyś służyło mojemu dobru, dziś może się okazać reliktem przeszłości, a niekiedy kulą u nogi.

Brak komentarzy: